Sunday, January 17, 2010

Selamat Tahun Baru

Salam Ukhwah Brashian9900..mesti tertanya2 kenapa sepi tanpa kabar or update terkini...erm sowi lah...fyi, aku skrg agak sibuk menguruskan bisness tuition centre setelah aka berenti keje di TIME dotcom.....

Baru2 ni, aku ader terfikir ttg reuion kite ni...aku pun tak tau nk ckp cm ner???sbb nmpk cm berat je nk uruskan....yang paling berat pd aku adalah 'KOMITMEN' brashian9900...aku tak tau cm ner ngan komitmen yang akan diberikan...kalau memberangsangkan ok lah...kire berbaloi la keje kite...tp ape akan jadi kalo tidak memberangsangkan???sape yg akan tanggung segala kerugian or penat lelah nnt...sbb based on komen, ader juga suara2 kurang setuju dgn perancangan kawan2 kite yg murni ini...mungkin mereka tidak pernah wujud perasaan dan pandangan yg same dgn kite...sbb itulah mcm2 bunyi yg kite dgr....jadi aku pun sebagai wakil mereka2 yg berharap sgt reunion ini dapat direalisasikan tidak mahu utk bersungguh2 sedangkan yg lain hanya memandang kepada kelemahan dan sentiasa perfikiran negatif.....so, what can i do now is just wait and see what gonna happend to brashian9900....mungkin hidup tak perlu dipandang kepada kenangan manis ketika di sekolah lagi...saat dimana bermulanya hidup sekarang.........till then chaw....

1 comment:

  1. ermmm..ssh gak nk kata kan...apa kata just wat kecil2an...mne y bminat dtg, y tak bminat dok diam2... ;)

    ReplyDelete